podsumowanie miesiąca
07/10/2015
8

Jestem sprzedawcą: jak wyróżnić moją ofertę?

Dropshipping ma to do siebie, że właściwie nie sprzedaje się w ten sposób unikalnych produktów. Konkurencja ma bardzo podobną ofertę. Podpowiadamy, jak się wyróżnić.

Sprzedawaj to samo, ale co innego

Wtedy zwrócisz uwagę klienta. Jak to zrobić? Załóżmy, że sprzedajesz akcesoria turystyczne i kampingowe. To jednak popularne kategorie. Tak się nie wyróżnisz – znajdź świeżą kategorię dla swoich produktów. Może „akcesoria przygodowe”? Albo „kamping dla naturystów”? Najlepiej, żeby była to nisza, w której jeszcze nie ma silnej konkurencji. Dobrym pomysłem jest specjalizacja.

Sprzedawaj informacje

Te same produkty może mieć konkurencja, ale klient wybierze Ciebie, jeśli otrzyma o nich kompleksową informację. Wysokiej jakości zdjęcia i skuteczny copywriting to wartość dodana do Twojej oferty.

Daj się rozpoznać

Współpraca z rzetelnymi, sprawdzonymi dostawcami to podstawa. Ale postaraj się też o to, żeby Twoje produkty docierały do klienta docelowego w opakowaniach Twojego sklepu – niepowtarzalnych. W paczce warto też umieszczać dodatkowe materiały marketingowe. Wszystko to usługi, za które trzeba dodatkowo zapłacić u dostawcy, ale takie rzeczy budują wizerunek marki. Na dłuższą metę to się opłaca. Przestajesz być anonimowy.

Daj się znaleźć

Nikt nie wybierze Twoich produktów, jeśli nikt ich nie znajdzie. Co zrobić, żeby Twoja ofert była widoczna dla jak największej liczby potencjalnych klientów? Warto poszukać platformy dropshippingowej, która zapewni ruch w Twoim sklepie. Niekoniecznie musi być to platforma najbardziej popularna. Istotne jest to, żeby specjalizowała się w dropshippingu. To daje największe możliwości marketingowe i ułatwia prowadzenie biznesu dropshippingowego.

podsumowanie miesiąca
07/10/2015
8
Podziel się