podsumowanie miesiąca
25/10/2015
16

Ile tu jest kanałów sprzedaży?

Nawet sześć. Jak to możliwe? Tajemnica tkwi w tym, w jakiś sposób działa baza produktów na naszej platformie.

 

Kanał pierwszy to bezpośrednia sprzedaż na portalu. Tu klucz do sukcesu polega na tym, by dotrzeć ze swoją ofertą do klienta. Portal działa jak ogromna przeglądarka produktów.

 

Kanał drugi to sprzedaż przez sklepy online zakładane w naszej platformie. Ta forma

oznacza sprofilowany asortyment i bardziej zaawansowane formy marketingu.

 

Kanał trzeci to integracja i sprzedaż poprzez inne portale, jak na przykład allegro. Można wykorzystać ich rozpoznawalność, unikając ograniczeń formalnych i funkcjonalnych (z punktu widzenia sprzedawcy).

 

Kanał czwarty to katalogi online i papierowe, na przykład zostawiane w punktach handlowych lub darmowe katalogi online dla facebookowiczów.

 

Kanał piąty to sprzedaż bezpośrednia przez partnerów.

 

Kanał szósty to sprzedaż w sklepach stacjonarnych. Portal umożliwia poszerzenie oferty sklepu i daje większe możliwości dotarcia do klientów.

podsumowanie miesiąca
25/10/2015
16
Podziel się
  1. Pingback: kobe shoes
  2. Pingback: Curry Shoes
  3. Pingback: nike pg 2
  4. Pingback: nike air huarache
  5. Pingback: new era caps
  6. Pingback: yeezy boost
  7. Pingback: puma fenty
  8. Pingback: puma suede
  9. Pingback: kobe bryant jersey
  10. Pingback: lebron soldier 11
  11. Pingback: lebron james shoes
  12. Pingback: asics shoes
  13. Pingback: nike air force 1
  14. Pingback: adidas nmd womens
  15. Pingback: kyrie 4

Zostaw komentarz