podsumowanie miesiąca
26/11/2015
23

Wygraj moment prawdy

Kiedy klient podejmuje wstępną decyzję o zakupie? Okazuje się, że handel on-line zmienił zachowania konsumentów. Coraz częściej decyzje podejmują już na etapie szukania informacji o produkcie. 

 

Do tego nawiązuje opracowana przez Google koncepcja Zero Moment of Truth. Na czym to polega?
W tradycyjnym modelu zakupów klient podejmuje wstępną decyzję stojąc przy produkcie – ta sytuacja to tzw. First Moment of Truth.

 

W modelu on-line wstępna decyzja zapada wcześniej – na etapie zbierania informacji. Duże znaczenie mają komentarze, recenzje i rekomendacje innych internautów (konsumentów). Kluczowe są też opisy produktów – powinny przemawiać do wyobraźni i skłaniać do podjęcia decyzji (wartość informacyjna to oczywiście podstawa).

 

Z badań przeprowadzonych przez Google wynika, że aż 84% internautów (zbadano ich 5 tys.) szuka w sieci informacji o produktach, którymi są zainteresowani.

 

Co to oznacza dla sprzedawców w handlu on-line? Trzeba być obecnym w różnych kanałach – na przykład na Facebooku, Youtube, prowadzić blog, można korzystać z wielu dostępnych narzędzi marketingowych. Jednak najważniejsze to dobrze przemyślany przekaz – powinien nie tylko dobrze definiować potrzeby klientów (wywołując efekt: „Tego właśnie potrzebuję”), lecz także odpowiadać na pytania zadawane przez klientów internetowej wyszukiwarce.  

 

podsumowanie miesiąca
26/11/2015
23
Podziel się
  1. Pingback: jordan 32
  2. Pingback: nike pg 2
  3. Pingback: NMD R1 Shoes
  4. Pingback: nike sb dunk
  5. Pingback: kyrie irving shoes
  6. Pingback: hosshakira
  7. Pingback: d rose 8
  8. Pingback: kyrie 4
  9. Pingback: ugg 5815
  10. Pingback: canada goose
  11. Pingback: nike lebron shoes
  12. Pingback: Curry Shoes
  13. Pingback: lebron soldier 11
  14. Pingback: dutbyduygu
  15. Pingback: kyrie 4

Zostaw komentarz