podsumowanie miesiąca
21/12/2015
43

Czas rabatów. Jak zdobyć klientów?

Przed świętami maraton, po świętach laba? Nic z tych rzeczy. Po sezonie na prezenty nadchodzi sezon obniżek. Dowiedz się, jak najlepiej wykorzystać rabaty.

 

Pod koniec roku klienci mają nieco więcej czasu i chętnie szukają okazji. Co zrobić, by przykuć ich uwagę
do oferty właśnie naszego sklepu przy pomocy rabatów?

 

Dobrze przemyśl, które ceny obniżyć. Lepiej unikać dawania zbyt wielu rabatów. Większość produktów powinna zostać w oryginalnych cenach. Dlaczego? W oczach klienta rabat powinien być okazją wyjątkową. Tylko wtedy będzie dla niego dodatkowym, mocnym impulsem do podjęcia decyzji o zakupie.

 

Niezłym pomysłem są rabaty przy zakupach w pakietach: jeden produkt w normalnej cenie, drugi taniej,
na przykład o 10%. To dobry sposób na to, by zwiększyć obroty w czasie, kiedy spadek sprzedaży jest mocno zauważalny. Przy okazji można przyzwyczaić klientów, że do Twojego sklepu warto zaglądać.

 

Oferta dnia, zobaczcie! Rabaty w tej formie warto dawać na produkty, które chcemy sprzedać w większej ilości, ale nie tylko. Warto w ten sposób promować także ten asortyment, z którym chcemy być kojarzeni przede wszystkim – w zależności od strategii sezonowo lub regularnie.

 

Informujcie o rabatach jak najszerzej: na swojej stronie, na blogu, przez social media. Jak najlepiej wykorzystać te ostatnie w sezonie na rabaty? O tym w następnym wpisie.

podsumowanie miesiąca
21/12/2015
43
Podziel się