podsumowanie miesiąca
05/02/2016
16

Zrób sobie sam optymalizację pod SEO

Czyli pod wyszukiwarkę Google. Korzysta z niej mniej więcej 4 na 5 internautów. Zwykle zajmują się tym wyspecjalizowane firmy.

Kilka rzeczy każdy sprzedawca może zrobić sam, bez dodatkowych kosztów. Co możesz zrobić samodzielnie? Przede wszystkim zadbaj o to, by w opisach produktów pojawiały się odpowiednie hasła i słowa kluczowe – to te, które twoi klienci wstukują w wyszukiwarkę. Ważne: im wyżej w opisie znajduje się fraza kluczowa, tym lepiej jest wartościowana.

 

Najlepiej, żeby kluczowe hasła występowały w takiej formie, w jakiej internauci wpisują je w wyszukiwarkę (zwykle w mianowniku).

 

Kluczowych fraz nie warto jednak nadużywać ani używać w bezsensownych kontekstach – to przyniesie efekt przeciwny do zamierzonego, ponieważ Google preferuje wartościowe treści. Poza tym trzeba pamiętać, że opis jest jednak przede wszystkim dla klienta.

 

Dlatego opłaca się tworzenie unikalnych opisów produktów, a nie kalkowanie schematów. To będzie też dodatkowa wartość z punktu widzenia konsumenta.

podsumowanie miesiąca
05/02/2016
16
Podziel się
  1. Pingback: 6mohycx0
  2. Pingback: hahnmassage
  3. Pingback: thegoongroup
  4. Pingback: educateinvest
  5. Pingback: adidas eqt
  6. Pingback: air max 270
  7. Pingback: Nike CR7
  8. Pingback: nike pg 2
  9. Pingback: Nike CR7 Cleats
  10. Pingback: air jordan shoes
  11. Pingback: lebron 15

Zostaw komentarz