podsumowanie miesiąca
12/02/2016
22

Jak online wspiera offline

Dropshipping i tradycyjny sklep mogą się świetnie uzupełniać. Granica między online a offline coraz bardziej się zaciera.  

 

Co drugi Polak szuka informacji w internecie, zanim kupi coś w tradycyjnym sklepie (a na przykład w przypadku branży RTV/AGD nawet około 75%). Wiele osób postępuje także odwrotnie: najpierw sprawdza produkt na sklepowej półce, a później szuka dodatkowych informacji w internecie.

 

Jednak warto pamiętać, że granica między online a offline coraz bardziej się zaciera. Przecież będąc w stacjonarnym sklepie można być jednocześnie w jego wirtualnej wersji.

 

Jeśli stacjonarny sklep ma swoją wersję online, to poszerza możliwości prezentowania produktów. Jeśli działa w modelu dropshippingowym, to zyskuje jeszcze jeden atut – może zróżnicować asortyment w takim stopniu, w jakim jest to niemożliwe w żadnym innym modelu (bez zamrażania kapitału i zajmowania przestrzeni magazynowej).

 

To powoduje, że klient zupełnie inaczej postrzega ofertę sklepu stacjonarnego. Traktuje go raczej jak salon wystawowy, a bezpośrednia rozmowa z doradcą pomaga mu wybrać to, czego oczekuje – także z oferty prezentowanej online.

 

podsumowanie miesiąca
12/02/2016
22
Podziel się
  1. Pingback: gincise
  2. Pingback: passdablunt
  3. Pingback: kyrie irving shoes
  4. Pingback: adidas nmd xr1
  5. Pingback: yeezy boost
  6. Pingback: nmd human race
  7. Pingback: puma fenty
  8. Pingback: adidas zx flux
  9. Pingback: nike lebron shoes
  10. Pingback: kyrie 4
  11. Pingback: nike pg 2
  12. Pingback: nike vapormax
  13. Pingback: adidas ultra boost
  14. Pingback: nike air vapormax
  15. Pingback: accessmdusa

Zostaw komentarz