podsumowanie miesiąca
30/03/2016
33

Tak dotrzesz do klientów

Szacuje się, że w 2019 roku treści wideo będą generować nawet 80% ruchu w sieci. W mediach społecznościowych i w innych kanałach stają się coraz ważniejszym elementem marketingu.

Z najnowszych danych Global Web Index, obejmujących 34 kraje świata (w tym Polskę), wynika, że przeciętny internauta ma konta na 7 portalach społecznościowych, a zaangażowany jest na 3-4 z nich.

GWI pokazuje także, że 85% ludzi na świecie ma konto na Facebooku, a wśród osób w wieku 16-24 lata to ponad 90%. Średnio spędzamy dziennie 1 godz. 49 min w mediach społecznościowych (o 13 minut dłużej niż w 2012 roku).

Wniosek? Działania marketingowe trzeba opierać o media społecznościowe. Kluczem jest jednak nie sama w nich obecność, a zdobycie uwagi potencjalnych klientów. Jak to zrobić?

Działaj za pomocą obrazów. Nasz mózg sprawniej przetwarza informacje wizualne. Tekst co prawda również jest tego rodzaju informacją, ale obraz przyswajamy dużo szybciej niż słowa. Poza tym informacje powiązane z obrazem zapamiętujemy dłużej.

Twórz treści wideo. Warto. Badania pokazują, że posty wzbogacone o film są klikane nawet o 94% częściej. Poza tym treści wideo na Facebooku odgrywają coraz większą rolę (tylko w 2014 roku ludzie na całym świecie udostępnili w tym kanale o 75% więcej tego typu treści niż rok wcześniej).

Szacuje się, że w 2019 roku treści wideo będą generować nawet 80% ruchu w sieci. Warto też pomyśleć o własnym kanale na Youtube (to obecnie nie tylko platforma do publikowania filmów, lecz także druga najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie). Niezłym pomysłem wspierającym sprzedaż jest też blog produktowy z treściami wideo.

Lepsze są takie treści, które angażują, a nie tylko informują. Media społecznościowe to naturalne środowisko do budowania interakcji. O co chodzi w praktyce? Nie ograniczaj się do prezentowania oferty (łatwiej do zbudowania w modelu dropshippingowym). Pokazuj, jak się korzysta z określonego produktu i co można z nim zrobić. Na przykład: jeśli sprzedajesz czołówki czy lampki na rower, to pokaż jak świecą w różnych warunkach. To z punktu widzenia potencjalnych klientów będzie wartość dodana.

podsumowanie miesiąca
30/03/2016
33
Podziel się
  1. Pingback: flkgjkg
  2. Pingback: Curry Shoes
  3. Pingback: curry shoes
  4. Pingback: ultra boost adidas
  5. Pingback: adidas eqt
  6. Pingback: yeezy shoes
  7. Pingback: kyrie irving shoes
  8. Pingback: affiliaternd
  9. Pingback: goodbirdsclub
  10. Pingback: kd shoes
  11. Pingback: kyrie irving shoes
  12. Pingback: adidas ultra boost
  13. Pingback: kobe bryant jersey
  14. Pingback: lebron soldier 10
  15. Pingback: prada shoes
  16. Pingback: adidas pure boost
  17. Pingback: lebron soldier 10
  18. Pingback: asics shoes
  19. Pingback: triple s Shoes
  20. Pingback: kyrie 3 shoes
  21. Pingback: nike roshe run
  22. Pingback: puma suede
  23. Pingback: nike air max bw
  24. Pingback: kyrie 4
  25. Pingback: ahmetcetin

Zostaw komentarz