podsumowanie miesiąca
30/03/2016
316

Tak dotrzesz do klientów

Szacuje się, że w 2019 roku treści wideo będą generować nawet 80% ruchu w sieci. W mediach społecznościowych i w innych kanałach stają się coraz ważniejszym elementem marketingu.

Z najnowszych danych Global Web Index, obejmujących 34 kraje świata (w tym Polskę), wynika, że przeciętny internauta ma konta na 7 portalach społecznościowych, a zaangażowany jest na 3-4 z nich.

GWI pokazuje także, że 85% ludzi na świecie ma konto na Facebooku, a wśród osób w wieku 16-24 lata to ponad 90%. Średnio spędzamy dziennie 1 godz. 49 min w mediach społecznościowych (o 13 minut dłużej niż w 2012 roku).

Wniosek? Działania marketingowe trzeba opierać o media społecznościowe. Kluczem jest jednak nie sama w nich obecność, a zdobycie uwagi potencjalnych klientów. Jak to zrobić?

Działaj za pomocą obrazów. Nasz mózg sprawniej przetwarza informacje wizualne. Tekst co prawda również jest tego rodzaju informacją, ale obraz przyswajamy dużo szybciej niż słowa. Poza tym informacje powiązane z obrazem zapamiętujemy dłużej.

Twórz treści wideo. Warto. Badania pokazują, że posty wzbogacone o film są klikane nawet o 94% częściej. Poza tym treści wideo na Facebooku odgrywają coraz większą rolę (tylko w 2014 roku ludzie na całym świecie udostępnili w tym kanale o 75% więcej tego typu treści niż rok wcześniej).

Szacuje się, że w 2019 roku treści wideo będą generować nawet 80% ruchu w sieci. Warto też pomyśleć o własnym kanale na Youtube (to obecnie nie tylko platforma do publikowania filmów, lecz także druga najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie). Niezłym pomysłem wspierającym sprzedaż jest też blog produktowy z treściami wideo.

Lepsze są takie treści, które angażują, a nie tylko informują. Media społecznościowe to naturalne środowisko do budowania interakcji. O co chodzi w praktyce? Nie ograniczaj się do prezentowania oferty (łatwiej do zbudowania w modelu dropshippingowym). Pokazuj, jak się korzysta z określonego produktu i co można z nim zrobić. Na przykład: jeśli sprzedajesz czołówki czy lampki na rower, to pokaż jak świecą w różnych warunkach. To z punktu widzenia potencjalnych klientów będzie wartość dodana.

podsumowanie miesiąca
30/03/2016
316
Podziel się
  1. Pingback: air max 1 mesh usa
  2. Pingback: nike jordan 4 2013
  3. Pingback: jordan x air max
  4. Pingback: air jordan 4 ovo
  5. Pingback: mens air max 13
  6. Pingback: lace air jordan 4
  7. Pingback: 3 466
  8. Pingback: air jordan 8 drake
  9. Pingback: nike nfl air max
  10. Pingback: air jordan 2 1986
  11. Pingback: free run 5.0 print
  12. Pingback: nike kyrie 2 coral
  13. Pingback: air max wide d
  14. Pingback: nike roshe cubs
  15. Pingback: nike air max wound
  16. Pingback: zapatillas kd 8
  17. Pingback: 640q0gnd
  18. Pingback: kd trey 5 i
  19. Pingback: nouvelles jordan
  20. Pingback: 2013 air jordan 1
  21. Pingback: tvjuti65
  22. Pingback: 9992ulhr
  23. Pingback: frndscart
  24. Pingback: iwayvx85
  25. Pingback: dgshbst
  26. Pingback: jbh76zog
  27. Pingback: ata4l20x
  28. Pingback: afrikose
  29. Pingback: ddpu3p9v
  30. Pingback: sushantnayak
  31. Pingback: salvosupply
  32. Pingback: dronelabeler
  33. Pingback: kd 7 home
  34. Pingback: 7ku554mk
  35. Pingback: flkgjkg
  36. Pingback: Curry Shoes
  37. Pingback: curry shoes
  38. Pingback: ultra boost adidas
  39. Pingback: adidas eqt
  40. Pingback: yeezy shoes
  41. Pingback: kyrie irving shoes
  42. Pingback: affiliaternd
  43. Pingback: goodbirdsclub
  44. Pingback: kd shoes
  45. Pingback: kyrie irving shoes
  46. Pingback: adidas ultra boost
  47. Pingback: kobe bryant jersey
  48. Pingback: lebron soldier 10
  49. Pingback: prada shoes
  50. Pingback: adidas pure boost
  51. Pingback: lebron soldier 10
  52. Pingback: asics shoes
  53. Pingback: triple s Shoes
  54. Pingback: kyrie 3 shoes
  55. Pingback: nike roshe run
  56. Pingback: puma suede
  57. Pingback: nike air max bw
  58. Pingback: kyrie 4
  59. Pingback: ahmetcetin

Zostaw komentarz