podsumowanie miesiąca
10/06/2016
249

Jak wykorzystywać ofertę sezonową w marketingu? 4 sposoby  

Zawsze jest jakiś sezon, dlatego zawsze oferuj produkty sezonowe.

To sposób na to, żeby generować ruch w sklepie, jak również zdobyć stałych klientów. A oni generują nawet 90% obrotów.

 

W marketingowych e-mailach, na swoim blogu i przede wszystkim poprzez social media informuj o tym, że w Twoim sklepie zawsze można liczyć na sezonowe produkty. Dlaczego? Z punktu widzenia klientów to wartość dodana do oferty sklepu – zawsze mogą w nim znaleźć coś z tych rzeczy, których potrzebują aktualnie, więc częściej do niego zaglądają.

 

Z tego samego powodu podkreślaj, że asortyment sezonowy budujesz elastycznie: lato może być przecież upalne lub mokre, zima mroźna lub ciepła. Wystarczy mieć dobre rozeznanie w potrzebach rynku (na Dropka.pl nie musisz się zajmować niczym innym).

 

Sezon jest zawsze

Przyzwyczaj klientów, że w Twoim sklepie zawsze jest jakaś sezonowa okazja. Na zasadzie: „Nie musisz czekać na wyprzedaże po sezonie, kupuj w korzystnych cenach to, czego potrzebujesz przed sezonem”. Warto, nawet jeśli Twoja marża na niektóre produkty będzie niższa.

 

 

Nie zamrażasz – masz przewagę

Na Dropka.pl ofertę tworzysz wirtualnie – nie musisz najpierw kupić towaru, zamrażając kapitał. Masz dzięki temu przewagę konkurencyjną i nie ryzykujesz.

 

Sklepy stacjonarne oraz te, które działają online, ale w tradycyjnym modelu sprzedaży, często wykorzystują okres po sezonie do czyszczenia magazynów. W modelu dropshippingowym nie trzeba się o to martwić, ponieważ magazynem zajmuje się tylko dostawca. Dzięki temu w ramach posezonowych rabatów znów możesz zaoferować jakościowe produkty, a nie takie, które musisz sprzedać.

 

Wszystkie wymienione sposoby (zawsze produkty na aktualny sezon, elastyczny asortyment, zawsze sezonowe okazje, jakościowe produkty sezonowe w ramach rabatów po sezonie), w modelu udostępnianym przez Dropka.pl są proste w zastosowaniu. To jedna ze skutecznych strategii pozwalających na zwiększenie ruchu oraz zdobycie stałych klientów. Istotny jest zwłaszcza ten drugi element. Dlaczego? Stali klienci generują nawet ponad 90% obrotów.

 

 

podsumowanie miesiąca
10/06/2016
249
Podziel się
  1. Pingback: air jordan 5 black
  2. Pingback: nike kaishi infant
  3. Pingback: nike kobe 10 x
  4. Pingback: quest love air max
  5. Pingback: lebron 12 size 8.5
  6. Pingback: crazyegy
  7. Pingback: huodanxia
  8. Pingback: klimafeuer
  9. Pingback: miraselena
  10. Pingback: iumtx7cb
  11. Pingback: emojipost
  12. Pingback: bacononice
  13. Pingback: kd 8 fire and ice
  14. Pingback: idqdjis3
  15. Pingback: herejuice
  16. Pingback: cshjylgs
  17. Pingback: air max 270
  18. Pingback: lebron 15 ashes
  19. Pingback: kyrie irving shoes
  20. Pingback: Nike Soccer Cleats
  21. Pingback: nike roshe run
  22. Pingback: puma fenty
  23. Pingback: Curry Shoes
  24. Pingback: lebron soldier 11
  25. Pingback: curry shoes
  26. Pingback: adidas ax2
  27. Pingback: hyperdunk 2017
  28. Pingback: adidas yeezy boost
  29. Pingback: kyrie 4
  30. Pingback: pgiauto

Zostaw komentarz