podsumowanie miesiąca
14/01/2017
27

Kampanie hybrydowe

Nowy wymiar marketingu dzięki któremu dotrzesz do jeszcze większej liczby odbiorców.


 
Przypuśćmy, że wysyłasz mailing do tysiąca osób ze swojej listy mailingowej. W mailu zawierasz oczywiście informację o produktach, linki oraz najważniejsze informacje. 5% z tych osób otwiera Twój sklep i robi zakupy, co z resztą klientów którzy otworzyli sklep ale nie zrobili zakupów?
 
Do takich klientów powinniśmy po jakimś czasie (w miarę krótkim oczywiście, żeby Twoje towary jeszcze zostały w pamięci) wysłać ponownie maila lub wiadomość tekstową z kodem rabatowym. Mamy świadomość, że właśnie Ci klienci są potencjalnie zainteresowani Twoim produktem ponieważ otworzyli link z mailingu i odwiedzili Twój sklep. Pomóżmy więc podjąć decyzję o zakupie odpowiednim rabatem i spersonalizowaną ofertą.
 
Firmy oferujące kampanie hybrydowe przedstawiają nam wachlarz prostych w obsłudze automatycznych rozwiązań. Przy ustawianiu takiego mailingu nie trzeba się dużo napracować, wystarczy ustawić treści mailingu oraz czas powtórnego maila i grupy docelowe.
 
Skuteczność kampanii oczywiście możemy później sprawdzić w odpowiednio przygotowanych raportach.
 
Takie kampanie są dużo bardziej skuteczne niż tradycyjny mailing, warto więc się temu przyjrzeć i pomyśleć nad wdrożeniem ich do własnego biznesu online.

podsumowanie miesiąca
14/01/2017
27
Podziel się